Schrijver Bericht
nomen
Rusland

Beste Gordon, gisteren las ik onderstaande brief in een krant. Ik moest meteen aan jou denken, omdat je indertijd de Regering zo mooi te kakken zette inzake Putin. Sindsdien heeft Rusland bewezen echt te kwader trouw te zijn. Tijd voor een boycot. Maar als JIJ als BN_er je erachter zet (pagina koppelen met een lijst van te boycotten producen van Lada tot Vodka op gordon.nl/rusland bijvoorbeeld en publiciteit zoeken, dan is die boycot zo gepiept. Andere landen zouden moeten volgen, België als eerste (ken je daar een BB-er?). En zo door. Mensen zeggen dan mogelijk 'die Gordon boycotte toch ook niet het Eurovisie Song, maar je kunt antwoorden dat Rusland toen nog in een proefperidoe zat. Nu weten inmiddels allemaal dat hun slippers geen slippers waren. Hier is die brief, en ja, 147 miljoen mensen kunnen natuurlijk niet tegen 1.1 miljard mensen op. Groetjes, Ella. Als wij per westers land een website opzetten waarin het publiek te boycotten Russische producten kan opzoeken, hebben we Rusland zo in het gareel. 147 miljoen Russische consumenten kunnen niet op tegen 1,1 miljard westerse consumenten. Tot slot vind ik deprimerend om te zien hoe de SP bij het eerste tegen-boycot van Poetin al zwakke knieën krijgt en vraagt om herziening van onze boycotmaatregelen tegen de mede-verantwoordelijke van MH17, Rusland. De slachtoffers van MH17 zijn nog boven de grond, en de SP wordt al nerveus. Dat grens voor mij aan landverraad.