Schrijver Bericht
MirjamB
twitter Gordon

Klopt het dat Gordon zijn twitteraccount heeft gesloten?
Ik vindt het wel jammer ik genoot altijd van zijn berichtjes.
Weet iemand hier verder iets van?

dico
twitter

Klopt. Heb zelf geen twitter dus zeer jammer

MirjamB
twitter Gordon

nou echt wel ,maar ja hij zal een goede reden hebbn ;-)

MirjamB
twitter Gordon

Zie ik net op [hier stond een webadres]

Gordon gestopt met social media

17 april 2014, Donderdag

Gordon stopt met social media. De zagner heeft zijn accounts op Facebook en Twitter beëindigd.
Volgens zijn manager heeft de entertainer het te druk om zijn accounts bij te kunnen houden. "Voordat fans zich gaan afvragen waarom hij niets meer plaatst", aldus de manager aan RTL Boulevard.

Volgens de zegsman heeft de beslissing van de krullenbol niets te maken met de commotie die regelmatig ontstaat rondom Gordon.

MirjamB
twitter Gordon

sorry ik ,ag geen link plaatsen naar die site?
Dan zo :het is showbiznewz site

lizet superfan
twitter en facebook

hoi mirjan nou zover ik het zien kan is hij nog wel actief op Facebook .
hij heeft zelfs nog een paar keer een bericht geplaatst over de nieuwe show alles mag op vrijdag dussss.
dat was op vrijdag 25 april als ik het goed heb dusss weet niet wat er fout bij jou gaat.
wat hij op twitter doet weet ik niet zie hier ook niks over maar hij doet wel Facebook onder zijn eigen account .
hoop je vindt het .
groetjes lizet.

lizet superfan
facebook

hoi mirjan hij is zelfs nu op dinsdag 29 april op Facebook onder gordon.nl probeer maar doeiiiii

lizet superfan
foutje

ik bedoel natuurlijk gordon punt nl doeiiii groetjes lizet.

MirjamB
twitter Gordon

Hoi lizet gordon punt nl is een fansite beheert door Coby.
Ik had het ook specifiek over twitter wat wel echt door Gordon zelf beheert wordt.
Hij had ook een prive facebook die heeft hij ook gestopt ,maar uiteraard bestaan de fansites nog
Ik vond het fijn hem te volgen op twitter omdat dat accuraat was en echt van j\hemzelf.
Niet door een beheerder of via een beheerder.

Webmaster_Coby
Facebook officiële fansite

Hoi Mirjam,

De officiële fan facebook is Gordon Punt NL en die is in samenwerking met Gordon (himself) en deze officiële website.

Vriendelijke groet,
Coby
Webmaster

lizet superfan
facebook twitter

jaa wat een gedoe toch he.
maar snap wel wat bedoelt wordt,,, nou maar afwachten gordon verschijnt heus wel weer op twitter of wat ever.
hij doet het nu even niet i.v.m dat het weer uit is en zeker ook omdat hij het heel druk heeft.
dus als gordon weer meer tijd heeft en zich er goed bij voelt gaat hij heus weer twitteren of wat ever.
en je kunt hem altijd een mailtje sturen persoonlijk via coby als je wilt .
de groetjes maar weer doeiii lizet.

MariskaMylocals
RE

Super jammer! Ik genoot altijd zo van Gordons berichtjes op social media. Hopelijk snel een terugkeer.

- Mariska, [url=https://[hier stond een webadres] zakelijk eten bestellen[/url]

Eigenheimer
Cocaïne

Misschien weer in een rehab in het buitenland!