Schrijver Bericht
Onzin
Hotter than my daughter. Gordon (ver)oordeelt mee.

M'n stiefdochter kijkt 'Hotter than my daughter', niet mijn smaak maar dat maakt niet uit.
Het steekt mij dat kinderen hun moeder (of vader) opgeven omdat ze zich ervoor schamen. En dat alles op TV, je ouder voor paal zetten.
Je hoort de kreet 'Dat kan niet voor je leeftijd'.
Wie bepaalt dat ???? Alleen degene die het aantrekt, als die persoon er gelukkig in is en er niemand mee kwetst, waarom NIET ???
Nu is er eentje op die graag mensen verblijdt en het (heel realistisch) als theater maken ziet in het dagelijkse leven
Oftewel: mensen verblijden met je verschijning , mooi toch ? !!!
Als ze écht voor paal lopen door minirokjes waar je hun slip ziet terwijl ze rechtop staan, okee, dan is 't geen gezicht uiteraard.

Allereerst: Ik vind Gordon gewéldig en lig élke keer als hij erop is bijna dubbel, zijn opmerkingen zijn uniek en samen met Gerard Joling, onbetaalbaar leuk !

Gordon trekt zich van niets en niemand wat aan, dus wáárom dan mensen (ver)oordelen dat ze voor paal lopen als ze er anders uit zien als 'normaal' (wat dat ook moge zijn).

Komt nog bij dat heeeeeeel veel mensen en dat aantal neemt nog dagelijks toe, hun kleren in 2de hands winkels moeten halen of 'zelfs' de kringloop, vanwege het humana politieke beleid in Nederland. En die kunnen die duurdere kleding totaal niet betalen.
Dus Gordon, een vriendelijk verzoek: Doe met jouw geweldige humor iets anders als dit tenenkrommende en met plaatsvervangende schaamte bekijkende programma, alvast bedankt en ik hoop nog lang van je te kunnen genieten (via TV etc dan hè )

Suzanne_de_Kort
Dát vind ik onzin :-).

Geachte 'Onzin',

gelukkig leven we in een land met 'vrijheid van meningsuiting'.

U vind de Gordon van het programma ´Over de vloer´ wel leuk maar deze 'versie' van Gordon bij 'Hotter than my daughter' niet? En dat terwijl Gordon in het duoprogramma nogal plat overkwam en bij dit programma 'Hotter than my daughter' juist een heel integere en warme Gordon te zien is.
Gordon veroordeelt (naar mijn mening) niet. Hij geeft een natuurlijke reactie op de kleding die de ouders laten zien. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die niet ooit een keer het hoofd omgedraaid heeft en gezegd of gedacht heeft ´wat ziet die d´r uit.´ Eerljk is eerlijk. ik ook. Voor dat soort mensen is het misschien juist een openbaring dat zo´n programma bestaat.
Ik denk dat u de intentie van het programma mist. Deze ouders zijn opgegeven door hun kinderen omdat de kinderen het niet prettig vinden om te zien dat papa of mama niet lekker in zijn/haar vel zit en zich daardoor extravagant of misschien zelfs (excuses voor mijn woordkeuze) slonzig kleed. Deze mensen hebben vaak zelf niet in de gaten dat de aandacht die ze krijgen niet zo positief is als ze zelf misschien denken. Ze krijgen aandacht maar niet de aandacht die ze eigenlijk hopen te krijgen (nogmaals, dat hebben ze waarschijnlijk zelf niet eens door.) Overigens niets ten nadele van deze ouders.
Ik denk dat als ze ècht niet met het programma mee willen doen, ze dat ook echt niet zullen doen.
En de reacties na de metamorfose. dat doet toch veel meer dan de reacties voor de metamorfose. Zetten ze zichzelf te koop? Vele malen minder dan in alle jaren daarvoor. Ik vind eerder dat ze respect verdienen, evenals Gordon en zijn team (niet te vergeten.) Ja, Nederland kijkt er graag naar maar meneer of mevrouw, ik kijk vaak met tranen van ontroering naar het programma en dat zijn heel andere tranen dan tranen van (leed)vermaak.

ÌK ben trots op Gordon. (punt)
Misschien dat u na het lezen van dit bericht zelf ook met andere ogen gaat kijken en zo niet...er zitten heel veel knoppen op de afstandbediening en voor uw stiefdochter, voor het geval u de knoppen ook daadwerkelijk gaat gebruiken...het programma wordt herhaald meid en anders RTLgemist .

Met vriendelijke groet,
Suzanne de Kort.

Mandy
.

Amen.

Lauren
'

haha Mandy^^

Basss
Stylisten 2015

De stylisten geven blijk zich totaal niet te kunnen verplaatsen in de kandidaat. Wat een wanstaltige jurken die totaal niet bij de stijl en bij het figuur van de kandidaten passen.
Kansloos dat je zo mensen kunt bewegen om te veranderen.
Krijg je een kans om deze moeder/dochter weer een normaler leven te gunnen en dan ga je zo met deze kansen om.....