Schrijver Bericht
Mandy
Cape Gordon wijn

In 2004 heeft Gordon zijn eigen Cape Gordon wijn op de markt gebracht.
Het ging hier om een rose en een witte wijn.
Nu ben ik altijd in het bezit geweest van de rose die hier als verzamelstuk in de kamer staat,de witte ben ik helaas nooit aan kunnen komen.
Alleen nu is de fles vorige week om gevallen en is de nek gebroken,waardoor er dus wijn verloren is gegaan en ik weet niet of de rest nu nog goed blijft omdat de fles al die tijd dicht heeft gezeten.
Ik heb de nek terug kunnen lijmen maar nu is het niet meer wat het was.

Weet iemand waar de wijn eventueel nog verkrijgbaar is want ik heb alles al afgezocht en kan hem nergens meer vinden.
Voor mij is het gewoon iets wat bij de verzameling hoort dus ik zou heel blij zijn met een nieuw exemplaar...........en heel misschien wel van beide.

HELPPPPPPPPPPP

Liefs Mandy xxx

lizet superfan
gordon wijn

hoi mandy hoe is het ,,je zal wel behoorlijk rond zijn wanneer is het zover???
ik wist helemaal niet dat hij een eigen wijn had,ik heb laats wel bijna in duitsland een fles gin voor hem gekocht de naam was gordon,s gin het stond heel groot op de fles,,ik heb hem echter niet gekocht ik had hem aan gordon cadeau willen doen toch maar niet.
ja de wijn heb ik ook nergens gezien,erg jammer dat jou fles stuk is gegaan ik hoop dat je er nog een vindt suxxes ,en meschien heeft gordon er zelf nog wat flessen van liggen in zijn kelder wie weet en mag je er een van hebben.
groetjes lizet.

Suzanne_de_Kort
@ Mandy e.a.

Hoi Mandy,

Ik heb ze ook altijd willen hebben maar heb het nooit ergens kunnen vinden. Die waren hier weer niet te krijgen. Als je/iemand het weet houd ik me ook aanbevolen.

XX
Suus

Mandy
reactie

@Lizet;ik heb nog 5 weekjes te gaan en heb een flink buikje,maar dat hoort erbij.
Ik heb veel last van mijn bekken en hou veel vocht vast maar goed ik krijg er straks iets moois voor terug en dan ben ik dit zo weer vergeten.

@Suuz;Ik heb de rose toendertijd geloof ik gewoon in de supermarkt gekocht maar tja dat is al 7 jaar geleden.
Die witte ben ik nooit aan kunnen komen helaas.
Altijd heeft het hier staan pronken,vond het gewoon bijzonder om te hebben.
Maar helaas heb nu al heel marktplaats afgezocht en alle wijnzaken maar nergens hebben ze hem nog..............daar baal ik enorm van want of deze nu goed blijft nu de kop eraf is geweest weet ik niet.
Plus het risico dat iemand de fles oppakt en de kop er weer afbreekt,ik moet er niet aan denken.

Liefs Mandy

lizet superfan
voor mandy

hoi mandy nog maar 5 weken dat is niet lang meer geweldig een kleintje dat is het mooiste wat er is ikzelf heb 1 zoon hij is al 14 jaar dus het kleine is er nu wel af maar het is toch altijd je kind .
ik wens jou in ieder geval een fijne bevalling en het allerbeste en we horen het hier wel als het geboren is .
groetjes lizet.

christel
Gordon wijn

Hallo allemaal!

Ik weet niet of jullie nu nog op zoek zijn naar de wijn, maar als dat nog het geval is, ik ben in het bezit van de Cape Gordon rosé, en ik moet hem helaas wegens ruimte gebrek weg doen. Ik heb hem op marktplaats gezet, dus als jullie er nog naar op zoek zijn weten jullie hem te vinden
Groetjes Lianne