Schrijver Bericht
mona
een bericht aan Gordon

Lieve mensen,Beste Gordon,

Ik en me zus zouden graag een keer met Gordon willen winkelen,lachen gek doen en natuurlijk lekker eten na afloop want soms heb je het zo nodig om een lekker uit de band te springen en dan vervolgens weer over gaan tot de orde van de dag maar wel zonder camera natuurlijk hahaha.
Ik hoop spoedig van je te horen veel goeds van mij en me zus gewenst.
Mona

Mandy
Beste Mona

Helaas daar mag je over blijven dromen.
Ik denk dat elke fan dat wel eens zou willen of gewild zou hebben.
Gordon is er voor zijn fan`s met zijn muziek of presenteer talent,maar niet om met ons te gaan shoppen of uit eten.
Dus geniet lekker als je hem op tv ziet of ergens in het land bij een optreden.

Greetzzzzz Mandy

Wilmaaaaa
Tja

Ja, ik droom ook nog steeds.....en ik denk nog wel meerdere mensen met mij
Groetjesss

Tiny
mee eens

Wil ik al jaren, eens een gezellig gesprek met gordon en een gezellig etentje, zou zeggen blijf dromen

_ilse_
re

Ben blij dat ik er van kan dromen hahah word denk ik toch geen werkelijkheid.....En zo kan ik hem toch vaker zien

X

josje
Shoppen

Denk dat Gordon t nog drukker gaat krijgen als dat ie t al heeft als ie met iedereen moet gaan shoppen....
Maar ach, dromen mag altijd

michele
Beste Mona

Ik zal zeggen droom lekker
En dromen is ook heel leuk.
Maar Gordon heeft zoveel fans.Zie je het al voor je dat hij met iedereen gaat shoppen en eten
Heb je enig idee hoeveel fans hij heeft?
Maar hij heeft ook een priveleven en dat willen we wel zo houden.

Dus wij fans genieten van de optredens en als hij op t.v. is
Liefs Michèle

lizet superfan
gordon shoppen

jaaa te gek zou ik ook wel willen en ik ben het helemaal eens met michele hij heeft ook een priveleven en dat heeft hij hard nodig.
duss met zijn alle lekker verder dromen want dat mag zoveel je wilt.
en meschien komt er weer eens een fanclubdag dan kunnen we toch met zijn alle met hem eten wie weet het komt het ervan zou heel leuk zijn zeker weten dat ik namens al zijn fans spreek groetjes lizet.

baloe
ik ook

Dat zou ik inderdaad ook wel willen.
Maar ook ik zal moeten blijven dromen.

carretje
re

DREAM ON!!!!!!

Groetjes,,,,,

Suzanne_de_Kort
@ Mona

...aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis meid.

Groetjes,
Suzanne.

sandra
jaaaa ik ook!

Dat willen wij allemaal wel inderdaad! Helaas heeft Gordon het te druk hiervoor en idd ook nog een heerlijk privé leven!! Als fan mag je genieten van zijn optredens, zijn stem en een foto zo af en toe..in mijn geval best lang

Maar dromen mag, dus ga daar vooral mee door!

Misschien met de fans een dagje shoppen...Wahahahahaha lijkt mij hilarisch!

dainese
gordon in ahoy 1994

hoi gordon je hebt voor tv een optreden gegeven een concert in ahoy 1994 is deze concert op dvd of komt die ooit nog uit dat wilde ik graag weten veel leifs kusjes grote fan jacob

Horseygirl
ik ook

ja het lijkt mij ook heel leuk omte gaan shoppen met gordon. lijkt me echt gieren.