Schrijver Bericht
Gordon
geen zwarte piet!

lieve allemaal, ik was geen zwarte piet tijdens de intocht van sinterklaas dus moet ik een dubbelganger hebben in spanje!! veel liefs gordon

Daantje_Roman
Gniffel...

Haha wat melig, nou, dit is duidelijk, Gordon had zijn zwarte pietenpak nog gewoon thuis in de kast hangen

Suusje de Kort had het goed gezien dan!

Ik heb zelf weer alles gemist, dus kon geen oordeel vormen. Ik sta soms klaarblijkelijk een beetje buiten de wereld, volgens mij, haha!

baloe
re gordon

Ik had het net even terug gekeken maar inderdaad ik miste ook het loopje van Gordon.
Dat herken je uit duizenden.

Suzanne_de_Kort
Pfff, opluchting.

Pffff, ben ik even blij dat je het inderdaad niet bleek te zijn, anders had ik (van mezelf) mijn fanschap op moeten geven en als ik iets niet wil is dat het wel daar ben je me te dierbaar voor.
Gelukkig maar. Bedankt hè

Dikke kus van your fan 4-ever O
Suuz

debbie_83
re

ik heb het ook terug gekeken, maar ik kon het me niet voorstellen! Maar als er swaffelpieten en snikkelklaas waren dan wist ik het zeker dat gordon het was :p. Hihi.

lizet superfan
zwarte piet gordon

jaaa jammer was wel leuk geweest jij als zwarte piet of als snikkelklaas ook erg leuk.
vraagje aan jou lieve gordon weet jij meschien of het derde seizoen van gillend naar huis nog uitkomt op dvd er was toch een derde seizoen????
ik zou die graag willen hebben heb ook al jou andere dvd.s jaa een echte fan.
nou ik hoor het wel heel veel groetjes en dikke kus lizet venlo

Tiny
re

Hey Gordon

Vond het al een raar idee jij als zwarte piet met je huidziekte.
Hoop je snel weer in een ander programma op tv te zien of natuurlijk live.
xx Tiny

Suzanne_de_Kort
@ Tiny

Tiny, het kan zijn dat ik het verkeerd opvat maar volgens mij heeft zijn huidziekte hier totaal niets mee te maken. Mocht het om de schmink gaan, volgens mij kan dat geen kwaad, het zou niet te zien zijn door alle kleding en make-up bovendien begreep ik dat hij momenteel schoon is.

Niet kwalijk bedoelt maar deze redenering raakt naar mijn mening kant noch wal.
Waarom zou iemand met psoriasis geen Piet kunnen zijn?

Ik hoop dat ik het verkeerd opgevat/begrepen heb.

Groetjes,
Suuz

marloes
re

wat een commotie eigenlijk of iemand zwarte piet geweest is xD Maar wel weer leuk dat Gordon zelf reactie gaf

xx

Tiny
re

Suzanne

Nee heb je niet verkeerd begrepen ik bedoelde inderdaad de schmink. Heb zelf geen psoriasis maar wel een ernstige vorm van exceem en kan vaak nog geen gewone make up opdoen. Gordon is nu schoon en zal dat hiermee niet in gevaar brengen denk ik

groetjes Tiny.

Suzanne_de_Kort
@ Tiny

Ok, ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat het in zijn geval wel mee valt (daarmee bedoel ik dat hij met optredens ook wel een make-up draagt. Voor de rest kan ik er niet over oordelen.) Ik hoop voor jou dat het beter gaat worden en ik hoop voor Gordon dat hij schoon blijft.
Sorry als ik een beetje fel over kwam, het ligt een tikkie ggevoelig bij me maar dat is persoonlijk.
Voor de rest gaat dit een beetje een andere kant op dan waarmee Gordon de topic begon.
Gordon, je zou ongetwijfeld de allerleukste en liefste en grappigste en gekste Piet zijn

Suuz

_ilse_
re

Helemaal mee eens. Het is juist leuk dat ie reageert en wetende dat ie ook mee leest...

daan de non
pietje

hahahha, nou Gordon, ik denk dat je een super piet zou zijn, miss een leuke tip .
offfff piet gillend naar huis met al die gillende kotters om je heen.
kussss wacht op je boek kan niet ben zo benieuwd miss kan ik wat tips gebruiken zeker nu.

daan de non
schrijf fouten

Wat een Nederlandse taal, sorry
ben een beetje moe en lees het net terug hiihih.
Nou goed ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel.

cha.sta1
zwarte piet

ik ben nog niet zo lang op het forum maar wat leuk gordon dat je zelf reageert op het forum !

michele
Weer wat gemist.

Ik heb een klein stukje van de intocht gezien.Maar het was toch sinterklaas met zijn pieten?En ze komen helemaal uit spanje
Want we weten toch allemaal dat Gordon geen piet kan zijn.
Want Pieten zijn het hele jaar in Spanje pakjes aan het inpakken

Suus ik begreep de reactie van Tiny wel.Want mijn man heeft in zijn gezicht ook weleens plekjes en daar kan geen schmink op.Want dan heeft hij een probleem.Gordon is nu even schoon.Maar we weten allemaal dat je er nooit vanaf komt.

Lieve groet Michèle

linny76
welles!

ik wil niet eigenwijs doen haha ,maar welles is de naam van die piet.
ik dacht eerst ook dat jij het was,maar niet dus,en gelukkig maar anders zou ik met mijn 32 jaar elke dag aan de buis gekluisterd zitten voor het sinterklaas journaal,mijn kinderen zouden denken die is niet goed!!whahah pepernootjes dr bij,warme choco.nou goed je was het niet

Suzanne_de_Kort
@ Michèle.

Ik begrijp het wel alleen zag ik dat gisteren niet gelijk in. Ik weet ook dat het nooit (hoewel je nooit, nooit mag zeggen natuurlijk) over zal gaan. Ik mag het echter wel hopen. Ik weet niet wat voor effect het in je gezicht heeft al kan ik het me wel voorstellen. Ik hoop het nooit mee te maken, dat hoop ik voor iedereen.

Lieve groet terug,
Suuz

Lotte93
-

Ik had ook een stukje van de intocht van Sinterklaas gekeken,, en mijn ouders dachten dat ook een van de pieten Gordon was,,

maar ik zag al gelijk dat dat hem niet was,, en mn vader zag het later ook en gaf de echte naam, maar weet niet weer wie het was (A)

GossipBoy
.

haha ok ! ik dacht al ...

denollie
Bob Fosko

Bob Fosko
is de zwarte piet die inderdaad veel op Gordon lijkt

claudia1
piet

haha ga toch wel twijfelen hoor
want was deze discussie vorig jaar
niet ook al?
je zou vast een hele leuke piet zijn( heb je 5 december al wat te doen? gordon haha) X

michele
Claudia

Hoi Claudia,

Volgens mij was dit bericht al weer van 2 jaar geleden.
Gr.Michèle

claudia1
piet

hoi michelle
2 jaar geleden alweer, kan ook heel goed hoor,maar omdat het bericht weer zo bovenaan opdook....
niet verder gekeken als mn neus lang is
groet claudia

Handrie
Zwarte Piet en Sjaak Spier

Waarom zou je op een populair kinderfeest geen toneelstukje mogen opvoeren?
Het is gewoon toneel, met verkleedkleren en vaste bestanddelen en de nodige improvisatie.
Soms wordt het in de huiskamer opgevoerd, dan weer op straat of in een zaal of voor de tv.
Wil men alle 'foute' toneel verbieden of aanpassen? Ook dat van Shakespeare?

Handrie
Handrie

Vroeger zou Sinterklaas gevoellozer gereageerd hebben op overgevoelige bezwaren die zijn feest zouden kunnen bederven.
Hij zou eerst verwijzen naar de mogelijkheid van tuchtiging met de roe of een reis onder in de zak naar Spanje, en dan de gelegenheid geven om door het zingen van "Alles ziet die slimme Piet" alsnog een cadeautje te verkrijgen.

gilze
probleem

gordon, ik had een probleem .
ik moest iemand aannemen voor een bedrijf ik kon kiezen uit een blanke en een donkere man.
vanzelf sprekend moest ik voor de blanke man kiezen , want ik wil natuurlijk niet verwijzing naar de slaverij en een donkere man voor me laten werken...............

zwarte piet
Oplossing

Om van zwarte piet af te komen, moeten ze allemaal ziek worden door dat ze allemaal een andere kleur krijgen in plaats van zwart, deze ziekte is dan niet meer te genezen en de pieten blijven altijd in die kleuren voortbestaan (dus geen zwart meer) kinderen zullen dit altijd geloven.

macky10
mark rutte

de grap van Mark Rutte over Jan Slagter
dat was volgens mij een grap die Gordon heeft bedacht
of heb ik het mis?
dat ze klaargestoomd word voor de politiek en dat ze mediatraining krijgt bij omroep Max
dat is zo sterk, dat kan alleen Gordon bedenken